Obľúbené príspevky

04 mája 2014

Srdce na roztrhanie

Obrátená aplikácia v štýle rag - návod

alebo ako spraviť z fádneho trička origoš tričko

Toto nudné tričko ála šedá myš som pôvodne zamýšľala bláznivo pomaľovať. Vystrela som ho pred seba a čakala na inšpiráciu. Tá šedá farba mi pripomenula hippsy z nedávneho príspevku: 
A kus toho cyklámenového úpletu mi ešte ostal. No sláva!



Hor sa do práce. Tentokrát ma tvorivá múza úplne neparalizovala a zachovala som si dosť zdravého rozumu, aby som postup tvorby dokumentovala. Tak to máme aj s NÁVODOM. Huráááá!!!!

Najskôr si vymyslite, akú aplikáciu chcete. Viem si predstaviť kvety, kruhy, štvorlístok...podľa podkladovej látky. Ja mám tú cyklaménovú, a teda u mňa bude SRDCE.

Aplikáciu si vystrihnite z podkladovej látky

Tričko obráťte naruby a aplikáciu prišpendlite.

Aplikáciu prišite asi pol centimetra od okraja aplikácie z rubu trička. Kľudne môžete aj ručne. Pri úplete to vôbec nevadí a pokiaľ budete dávať podklad zo strapkavej látky, tak by to malo byť tiež ok - toľko sa nevystrapká, ale ja by som v tomto prípade nalepila okraje lepidlom na textil 

Takto vyzerá prišitý základný obrázok. Môžete začať rozmýšľať, ako ho budete členiť.  Pôvodne som myslela, že ho len prestrihám rovnobežnými pásmi bez prešívania - tiež to vyzerá dobre.

Nakoniec som poprešívala. Takto.

Toto je najlepšia časť. Vystrihovanie. Môžete vystrihovať priečne, pozdĺžne, šíkmo, do kríža, celé časti, okraje prestrihať ako pri rag patchworku alebo nechať tak. Obrázok sa vám bude meniť pred očami :)
 
Výsledok na vešiaku. Dúfam, že po vypratí ešte zostrapkavie.

Ešte som si dovolila označiť logom. Takáto pečiatka, to je bárs pjekná vecička - poteší každú tvorilku.

Výsledok na tetke. Po vypratí isto zostrapkavie.



Nech sa páči a ak sa páči, tak si také vyrobte pre seba. Je to jednoduché a zábavné.

Krásny deň

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára