Obľúbené príspevky

09 mája 2014

Srdiečka pre maminky

...aj háčkované

Vedeli ste, že deň matiek sa oslavuje vo viac než 46 krajinách po celom svete? V rôznom čase. U nás je maminkám venovaná každá druhá nedeľa v máji. Teda už tá najbližšia. 
Spomeňte si a tú svoju, (ak môžete) obdarujte ju kvietkom, objatím a/alebo srdiečkom. 
Napríklad takýmto papierovým, ktoré mi vyrobila Miška:


Alebo háčkovaným:




Žiaľ, návod nemám. Srdiečka som háčkovala z bavlnených priadzí a len podľa inšpirácie na pintereste. Po pár pokusoch boli prvé vydarené srdiečka na svete. A po pár týždňoch u nových majiteľov.

Ďakujem ti maminka, že si milá a starostlivá. Že Miška vďaka tebe pozná rastlinky a zvieratká; vie, že malinky a jahôdky nerastú v obchode, ale môže si ich sama odtrhnúť; za tajomstvá, ktoré máte - zakázané dobrôtky a tajné hry; že si sa pre ňu stala tou zábavejšou mamou a pre nás najlepšou babinkou. Zajtra za teba prejdeme symbolickú míľu a budeme si želať, aby si tu pre nás bola dlhý čas, šťastná a usmievavá.




A táto je pre všetky mamy:

Plachá modlitba za mamkino srdce
Keby som videla
i v najskrytejšom sníčku,
kde na zemi je toľko dobrých slov,
zložila by som z nich modlitbu za mamičku.
Veď ona sama je už modlitbou.
Jej pohladenie,
jej úsmev i jej vráska,
sú ako modlitba, čo do nej vložil Boh.
Mama je láska.
Pusto by sa nám žilo bez tých dvoch.
“Kde som ju videl, odkiaľ sme si známi?”
usmial sa Stvoriteľ,
keď stvoril srdce mamy.
A vedel dobre, že nemôže byť iná.
Pretože raz aj On
jej zverí svojho Syna.
Milan Rúfus

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára