Obľúbené príspevky

16 novembra 2014

Háčkovaný nákrčník a bolerko v jednom

...už dávno som rozmýšľala, ako to spraviť. 
Jasné háčikom. Ale to nemyslím.

Už som háčkovala veľa nákrčníkov. Nákrčník je užitočná záležitosť. Najmä v zime. A naviac stále in túto sezónu. Predstavte si však, že prídete vyzimení z vonku. Dáte dolu nákrčník (bo vo vnútri je v ňom naozaj teplo) a už žiadna paráda s ním. A ani osoh. Ibažebyyyyy...
...ste si z neho urobili suprové bolerko. Mimochodom tiež in záležitosť.

Toto je prvý pokus. Ešte nie moc vydarený. Gombíky nie sú ideálne. Plán je zips. Ale ešte som vhodný nezohnala. Mimochodom, taký, ako potrebujem sa volá korzetový. Zistite si...

Háčkované bolerko

nákrčník - bolerko - nákrčník - bolerko - nákrčník...


Načim vhodnú veľkosť, aby pekne sedelo aj ako nákrčník aj ako bolerko. 
Majiteľky a majitelia nákrčníkov vedia, že vhodne široký sa dá použiť aj ako kapucňo-nákrčník. Túto funkciu som nefotila, bo sa mi nechcelo hádzať fasádu na tvár. Ale vy ste šikovní - domyslíte si.
Kľudne odkukávajte. Ale nápad použite len pre seba. Nebude sa mi páčiť, ak podobné začnete predávať. 

Pekný deň vám želám.



Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára