Obľúbené príspevky

16 novembra 2014

Maľovaná tunika EnJOY the Life - EnJOY the Day

Tak! Po dllllhej dobe by sa už hádam aj patrilo...nejaký nový príspevok pridať.

A ak vydá, tak možno aj dva dnes budú. A to všetko vďaka dvom okolnostiam: 
1. Predĺžený víkend (či voľný pondelok, na ktorý sa dá presunúť pranie a upratovanie...?)
2. Choré dieťa (žiadny strach, dieťa je relatívne v pohode, len nesmie ísť von)

A inšpirácia? Hmmm. To aby som sa nezabudla tešiť zo života a každého dňa, keď už som v tom pracovnom procese zas. Má mi pripomínať, čo je dôležité. Fúúú, asi ju budem musieť často nosiť do práce...Áno, ju. Je to ona. Tunika maľovaná. S posolstvom. 

Tunika je normálna - kúpená v obchode. Tentokrát som skúsila namiesto bavlny viskózu. Uvidíme, či sa farby nevyperú...aspoň bude ďalšia skúsenosť a čistá tunika na ďalšie maľovanie. Všetko som maľovala vlastne bez prípravy. Ako sa javilo. A ako tá pravá (kreatívna) hemisféra videla.







 Takže, tešte sa zo života a každého dňa, ktorý vám prinesie. Veď viete prečo...

Nach sa lúbí.


P.S. Ospravedlňte, prosím, kvalitu fotiek. Dni sú už fakt krátke a ešte aj pomerne málo slnečné. A šaškovať s lampami, statívom či odraznými doskami sa mi fakt nechcelo. Ospravedlnenie je rýchlejšie. Kto bude mať šťastie, uvidí naživo.


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára