Obľúbené príspevky

02 júla 2014

Veselá háčkovaná čiapka k veselej háčkovanej kabelke

Ja som to vedela. 
Už dávno. 
Že ju spravím. 
A tá veselá kabelka si ju vyložene vypýtala.

Veselú háčkovanú čiapku.

Začala som pestrý vzor ako na kabelke - jasné, že s prispôsobovaním, aby pekne sedela na hlave. Celý čas som bola na pochybách. Vyzeralo to tak...kolotočiarsky...Nuž, dala som sa na boj, tak to už dokončím. A viete čo? Nakoniec vyzerá *bohovsky:





Nech sa páči. 
Krásny deň.



*Pre tých, ktorým sa tento výraz nepáči ponúka synonymický slovník ďalšie expresívne vyjadrenia: 
• neobyčajne • nezvyčajne •nevšedne • mimoriadne • nezvykle • neobvykle • extra • pozoruhodne • obdivuhodne • úctyhodne • nadpriemerne • nevídane • neslýchane • nevýslovne • nevysloviteľne • nevypovedateľne • neopísateľne • nepredstaviteľne • neuveriteľne • nezabudnuteľne • nesmierne • ohromne • vrcholne • neúrečne • neúročne • riadne • poriadne • náramne • obrovsky • úžasne • závratne • kolosálne • bohove • bohovo • hovadsky •  sakramentsky • vynikajúco • výborne • skvele • skvelo • znamenite • bezchybne • dokonale • ideálne • perfektne • majstrovsky • prvotriedne • pozoruhodne • excelentne • fenomenálne • exportne • ohromne • úžasne • fantasticky • príma • fajn • super • tip-top • jedna radosť • božsky • báječne • senzačne • senzi • betálne • bohove • bohovo • bezvadne • bezva • senza • dobre • správne • veľmi dobre • fajn...



Až ma prekvapilo, koľko ponúka slovenčina možností pre jeden výraz. Asi preto, že je pozitívny :)

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára