Obľúbené príspevky

03 januára 2016

Maľované tričko Kruhy na vode

Chcete, nechcete...máte ho mať. Ďalšie maľované tričko. A vôbec vám nesľubujem, že je posledné. Obávam sa, že ešte nejaké mám pre vás pripravené.

Už dlho som vám chcela niečo .... Nie je lepšia príležitosť, ako práve TERAZ. Nesúvisí to s témou príspevku, len s duševným rozpoložením. Ale je dosť možné, že "premostím" aj s tričkom. Čo ja viem?

Životný kolotoč ma izoloval od tohto blogu na takmer rok. Práca, rodina, povinnosti, záľuby a...spánok. Za životnú výhru osobne považujem, ak vás všetky veci z tohto zoznamu robia šťastnými a aspoň dve veci z tohto zoznamu máte spojené: Práca je vaše hobby, vašou prácou je vaša rodina...a tak ďalej podľa zákonov kombinatoriky.
Keďže touto výhrou zatiaľ nedisponujem, ukrajujem, kde sa dá. Tu z povinností, tu zo spánku...zatiaľ je to v poriadku, zvládam to. Vďaka vám všetkým. Nemáte poňatie, ako mi pomáhate, ako ma znovu a znovu nabíjate. Také drobnosti, ako stretnutia s vami, vaše pochvaly a lajky, každé prečítanie v štatistike na blogu...
ĎAKUJEM VÁM!!! 
A prosím, neprestávajte mi takto pomáhať. Keď budem môcť, zas vám vrátim...  

Dlhá dovolenka počas týchto sviatkov ma sem zas vrátila. Zas trochu narobím KRUHY NA VODE ;) 
Len vďaka vám sa - ani po mojej dlhšej neprítomnosti tu - za mnou voda úplne nezavrie. 





Buďte šťastní!

P.S. Som šťastná a vďačná - za rodinu, ktorá ma podporuje; za to, že sme zdraví a môžeme robiť, čo nás baví. Želám si pre vás všetkých to isté. Nech je rok 2016 tým najlepším vo vašom živote - je to rok ohnivej opice, využite ho naplno. 

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára