Obľúbené príspevky

24 februára 2014

Háčkovaná sieťovka

No tak toto bol beh na dlhúúúú trať. Sieťovku som začala háčkovať pred viac než rokom.
Bez návodu, len podľa fotky. Robila som ju z priadze Provázková od Ariadny. Háčkuje sa z nej dobre. Len toto nemalo koniec...teda malo - v skrini. Vytiahla som ju po Vianociach, keď som mala všetko ostatné dorobené a nič nové sa mi nechcelo začínať. A pokračovala som nekonečným retiazkovaním. Dobre som spravila, že som ju dorobila, lebo slúži fakt statočne a hrdo nesie svoj údel - a bez problémov aj 10 kilový nákup - v podstate unesie viac než ja. 


Po takmer 3,5 roku od zverejnenia si tento príspevok dovoľujem aktualizovať o komentár, ktorý som písala Lucke. Je to v podstate taký malý návod, ako na sieťovku:

"...ono to vlastne ani nie je vzor. Len retiazka "do blba". Háčkuje sa nie od vrchu dole po radoch, ale dlhé retiazky od vrchu (5DS pri jednoch "uchu") po vrch (5DS pri druhom "uchu") - riadky idú vertikálne vzhľadom na konečný produkt. Takto sa sieťovka bude naťahovať na šírku a nie na dĺžku. Jednotlivé retiazky som spájala dvomi KS. Postup zjednodušene takto: 5 DS, 5RO, 2KS spojiť s predchádzajúcou retiazkou, 12RO, 2KS s predch. retiazkou, 12RO...asi 22x, 5DS; ďalší riadok potom začne 5DS, 12RO, 2KS do predch. retiazky, 12RO, ...riadok ukončený 5DS. Počet riadkov podľa požadovanej šírky." 

Verím, že vás nakopne, aby ste sa pustili do vlastnej sieťovky. Provázkovú dostanete v skvelých farbách a podľa vlastných skúseností - púta pozornosť. V pozitívnom zmysle.

A nezabudnite sa pochváliť fotkou. Ak mi ju pošlete, rada pridám k príspevku, ako váš výtvor :)

P.S. Sieťovka stále slúži, je bezchybná a krásna. Dorobila som jej ešte hrubšie a kratšie "uši", aby sa pohodlnejšie nosila. Pre mňa je dokonalá: Praktická, pohodlná, veselá, krásna, nezničiteľná, jedinečná - tak sa mi to páči. Nech sa páči...

              

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára