Obľúbené príspevky

24 februára 2014

Úvod

Helou evribady, vitajte na mojom novom blogu. Nie novom akože už nejaké boli. Tento je prvý a zároveň nový, takže prosím o zhovievavosť. 
Prečo blog? Doteraz neviem presne definovať. Tu sú dôvody, ktoré ma momentálne napadajú:
  • forma: Lebo zverejniť album alebo nejaký status na sociálnej sieti je síce fajn, no zdá sa mi, že je to také, no...povrchné - každá myšlienka, pocit, fotografia rýchlo zapadne prachom, prekryjú ju v rýchlom slede ďalšie a obtiažne sa k nim vracia, pár lajkov, komentov a šlus...blogeri si dávajú väčší pozor na hodnotu príspevkov, ľahko sa dajú vyhľadať a niektoré sú čítané aj po rokoch - také keby sa mi podarili aspoň dvaaaa...,    
  • potreba 1: Odovzdať pozitívnu energiu - klišéééé...možno, ale ja to tak jednoducho mám - v srdci, hlave,
  • potreba 2: Dlhšiu dobu sledujem niektoré blogy a často si pri čítaní poviem: "Toto by som mohla aj ja, ja mám tiež niečo...",
  • potreba 3: Tie veci čo vytvorím - tak na tie som celkom pyšná a dala som im veľa energie a zaslúžia si byť videné v širšom publiku,
  • tréning 1: Na materskej dovolenke strácam schopnosť formulovať myšlienky, normálne komunikovať a hmmm...čo som to chcela...?
  • tréning 2: Dlhodobo zabúdam používat interpunkčné znamienka  (kým napíšem takýto príspevok, musím sa v každom riadku pár krát vrátiť a doplniť mäkčene, dĺžne - tak si to vážte...ak máte váhu).

Toto je blog o tvorení. Rada tvorím, mám rada nové výzvy, skúšam nové veci, techniky, materiály. Málokedy je to o tom istom. Niektoré výtvory sú originály, niektoré sú inšpirované svetom okolo, niektoré sú vytvorené podľa návodov šikovnejších (toto uvádzam v príspevkoch). Nemám ašpiráciu robiť na zákazku - aj keď v ostatnej dobe mám viac objednávok od priateľov - len vás chcem inšpirovať či potešiť. 

Netuším, akým smerom sa môj blog vydá, či budem mať čas aktualizovať ho aj po nástupe do pracovného procesu. Len si želám, nech je nám tu dobre, pozitívne a inšpiratívne. 

Teším sa na vaše komentáre, sledovania a tak...
Majte sa tu slnečne, srdečne
Monika

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára