Obľúbené príspevky

09 júna 2014

Háčkovaný svetrík pre anjela

Aj vy máte svojich anjelov? Mám na mysli ľudí, ktorí vám vojdú do života v tú pravú chvíľu. Ľudí, ktorí vám ponúknu pomoc aj keď o ňu nežiadate. A nič za to nechcú. Dokonca to nemusí byť ani dobrý známy a občas je to niekto úplne neznámy.
Každý z nás má  v živote chvíle, keď potrebuje pomoc. Alebo skôr len zásah zhora, lebo si nevie pomôcť sám. 
Ja tiež. Často mi dojdú možnosti a ostáva mi len priať si, nech sa niečo stane, aby to dobre dopadlo.
Nedávno som tiež potrebovala zázrak. Nie je podstatné, o čo išlo. Dôležité je, že anjel prišiel. Teda po dlhšom čase sme sa stretli. Úplnou náhodou a v ten správny čas. A sám mi ponúkol pomoc. Ako správny anjel, nič za to nežiadal. 
Tak som sa odvďačila, ako som vedela. Úžasným háčkovaným svetríkom.



Ďakujem, anjelik...


Ďakujem zároveň šikovnici Věre P. za návod, ktorý môžete nájsť tu:  http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=12558  

P.S: Nie som žiadny anjel, ale do tohto svetrika som sa zaľúbila tak, že jeden musím mať:




Tak nech sa páči a užite si krásne slnečné dni.


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára