Obľúbené príspevky

13 septembra 2014

Kúsok pozitívneho čohosi

Dnes je výnimočný deň. Viete aký?

Dnes je sobota 13.9. a je Deň pozitívneho myslenia.

Pri tejto príležitosti som sa dočítala, že pozitívne myslenie vedie k pozitívnym akciám a krokom, ktoré vedú k pozitívnym výsledkom. Vraj ide o zvýšenie povedomia ľudí o vplyve pozitívneho myslenia a optimizmu na zdravie a život človeka ako je predĺženie života, zníženie depresií, väčšia obranyschopnosť, lepší psychický a fyzický stav a podobne.

Ja vám o tom môžem hovoriť! Moje myslenie je óóóbrpozitívne...potom vám poviem, keď budem mať ten predĺžený život, teraz ešte neviem. Depresie nemám, obranyschopnosť mám, fyzický stav mi povedali pri nejakých testoch, že mám a dokonca o desať rokov menej a psychický  stav radšej nekomentujem.

Ešte by sa tu hodila malá úvaha na tému: Môže byť pozitívne mysliaci človek realista? Nemáme však na to dostatok časového a iného priestoru, tak vám to dávam za domácu úlohu. Skúste o tom popremýšľať, keď nebudete mať nič rozumnejšie na práci.

Pre mňa, ako človeka obyčajného, je dnešný deň obzvášť závislý na pozitívnom myslení.
Čaká ma, pre mňa, významná udalosť. Dokonale preverí moje psychické a fyzické možnosti. To pozitívne myslenie je pár ostatných dní pre mňa kľúčové. Okrem zranenia, ktoré som si privodila na tréningu, prišla viróza - to sú celkom vážne fyzické bloky a dobrý dôvod zabaliť to. K tomu stres, ktorý mi privodil zamestnávateľ a problém s prezentáciou na zmieňovanú udalosť. Predpovedaná búrka a všeobecne zlé počasie tiež nepridalo na nálade. 

Pozitívne myslenie (asi) prinieslo ovocie: Dnes ráno sa zranenie už neozýva, viróza sa zmenila na, dúfam, neškodný soplík. Stres psychický znášam normálne, takže tu nič nehrozilo a počasie sa práve zázrakom zmenilo z upršaného na slnečné. No nie je ten život nádherný???!!! Keď pozitívne myslíme.

Zajtra vám do komentu možno napíšem, ako to dopadlo. Či to ozaj funguje.

Ozaj! A viete, čo vám pomôže pozitívne myslieť? Okrem iného: Čokoláda!

To nemôže byť náhoda, že je dnes Deň pozitívneho myslenia a zároveň Medzinárodný deň čokolády. Žeby čokoláda a pozitívne myslenie spolu nejako súviseli? Už to tak bude. Jednu nesiem aj svojim dnešným spolubojovníčkam.



Snažím sa prísť na to, ako s týmto prepojiť fakt, že je dnes aj Medzinárodný deň programátorov. Zatiaľ som na nič neprišla. Takže máte domácu úlohu číslo dva. Zajtra vás z toho vyskúšam.

Toľko krátka úvaha k dnešnému výnimočnému dňu. Ospravedlňte prípadné gramatické oné, bo naozaj už musím ísť. 

Krásny pozitívny deň a všetky nasledujúce vám.

P.S. Dopadlo to celkom dobre. Pršalo superintenzívne, ale presne v tú danú hodinu, ktorú sme  potrebovali práve nie. Zranenie sa ozvalo, ale udržateľne a vďaka premedikácii bola aj chrípka dostatočne utlmená. A bola sranda. A dali mi aj medailu!!!! Sa oplatilo myslieť pozitívne...




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára