Obľúbené príspevky

13 septembra 2014

Torta akože Barney - ten fialový

Tož, ostalo mi ešte trocha času, tak ešte tento jeden príspevok.

Miška mala tri roky. 
A zas si zaželala tortu. 
Teda okrem svietiacich tenisiek, ktoré momentálne nikde nemajú. Ďakujem týmto všetkým Miškiným kamoškám, zvlášť Zojke, ktorá ich veľmi dobre prezentovala práve pred našou dcérou. Tie topánky som nakoniec zohnala. O číslo väčšie. A červené, ktoré sa jej k ničomu nehodia. Skákala v nich zavretá v kúpelni, aby dobre videla ako blikajú. Celý večer...


No a späť k tej torte. Tentokrát si vypýtala Barneyho - veľkého fialového dinosaura, kamaráta všetkých detí z JimJam. Prečo sa len naučila tak skoro rozprávať!!! Úplne stačilo o rok!

Základ torty som robila podľa receptu mojej maminky. Volá sa Zázračná torta. Je v nej kóópec orechov a super krém a recept vám ešte nedám. Možno nabudúce.

Ukážem vám "len" tie taľafatky z poťahovacej hmoty. 

Barneyho základnú farbu - je to taká fialovo cyklámenová - som miešala skoro hodinu. Aj tak je moc tmavá a moc fialová. Ostatné už išli rýchlo. Mimochodom čiernu miešam zo zelenej a červenej, keby náhodou...


Toto je tortička po potiahnutí. Pekárky, prosím, odpustite mi a buďte zhovievavé. Ja som len úbohý amatér, ktorý sa snaží vyhovieť svojim blízkym a spraviť im radosť. Vlastnoručne.  


A už len hotovka. Ani vám nejdem písať, že to vedro mal byť fúrik. A lentilky na poťahovke nedržia sami od seba, keby som len vedela, že aj bielkom ich môžem prilepiť! Nabudúce budem múdrejšia...a nebudem sa púšťať do takej zložitej torty...ibaže...



Torta vraj chutila dobre. Ale hlavne potešila oslávenkyňu. Síce nie viac než svietiace tenisky, ale potešila.

Tak hor sa do pečenia alebo aspoň oslavovania...

Krásny predĺžený víkend.



Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára