Obľúbené príspevky

27 marca 2014

Veľkonočné zábavky (I)

...alebo ako si vyrobiť veľkonočné dekorácie a zároveň sa zabaviť, kľudne aj s deťmi...

Toto je prvý z príspevkov týkajúcich sa blížiacich sa sviatkov jari. Ešte neviem, koľko ich stihnem do Veľkej noci, no snáď dva dám...už musím.
A tento bude aj s návodom...síce nie z mojej hlavy, ale aspoň pridám svoje poznatky.


Tento návod som našla už stráááášne dávno v magazíne Dorky 1/2000 s názvom Veľká noc. Vyrobené zvieratká už majú tiež stráááášne veľa rokov a vyzerajú stále k svetu. Posúďte sami.



















Na výrobu kohútika so sliepočkami budete potrebovať:
- výduvky - to je spisovný názov pre vyfúknuté vajíčka - farbiť netreba!!!,
- farebný papier,
- nožnice,
- lepidlo,
- dierkovač.

Ja som našla v časopise ešte aj šablóny z papiera, ktoré som si vtedy vyrobila, ale už nie sú, lebo ich medzičasom Miška zneužila: 















Tu je originál z prílohy - myslím, že úplne jasný:





Povystrihujte jednotlivé časti z farebného papiera - treba dve vrstvy, aby boli pevnejšie. Zlepte dohromady a nalepte na vajíčko podľa vlastného estetického cítenia. Nezabudnite na "nohy", aby zvieratká pekne stáli. 


Oči vyrobte pomocou dierkovača. Biela-čierna alebo čierna-biela, podľa toho, či sliepka spí alebo bdie.
Chvost kohútovi vystrihnete ako farebné prúžky a stočíte ich tak, ako sa stáčajú stuhy na darčekoch - pretiahnuť nožnicami. Podobne si môžete vyrobiť trávu.





A toť výsledok snaženia. Nech sa páči. Príjemné predveľkonočné tvorenie.





Krásny deň.


















Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára