Obľúbené príspevky

03 marca 2014

Háčkovaná dievčenská tunička s motýľom



Na začiatku minulého leta som sa "odmenila" pár klbkami letných bavlnených priadzí. Z prírodnej Safari od Ariadne som sa rozhodla uháčovať ľahkú tuničku alebo šaty pre dcérku.

Nakoniec som to stihla až na konci leta, tesne pred jej druhými narodeninami.
Vhodný návod som našla českom mimibazare. Týmto ďakujem Kačenke P. za pekný návod a inšpiráciu. Veľkosť som si prispôsobila. K tuničke som dorobila aj čelenku.
Tunička je zvláštna tým, že sa háčkuje odspodu.
Dcérka ju nosila v lete ako vzdušné šaty (bavlna je veľmi príjemná na pokožku) alebo k leginkam a tielku. V zime vyzerala perfektne ako tunika k rifliam a tričku. Určite jej podobnú uháčkujem aj toto leto - tentokrát si ju sama vymyslím - už mám pár nápadov, tak sa nechajme prekvapiť. Krásny deň.




   
A ešte pár fotiek v akcii: 

 

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára