Obľúbené príspevky

25 apríla 2014

Háčkovaný klobúčik na želanie

Kamarátkina neterka Johanka vyrástla z jarných čiapočiek. A keďže mala narodeniny, dobrá teta ma požiadala, či by som jej neuháčkovala novú. Jasné, že uháčkovala. A rada.
Malo to byť niečo v ružovom alebo fialovom. Na jar, leto a teplú jeseň sú najlepšie čiapočky z bavlny resp. zmesové priadze s bambusom alebo vlnou. 
Tak som zas vytiahla svoje zásoby obľúbených bavlniek: Nely, Catanie, Camilly, Sunny a vybrala dve výrazné. Uhádnete ktoré? Jasné. Ružovú a fialovú.


Johanka je veľká slečna a aj sa tak oblieka. K sukničkám a šatičkám vyzerajú dobre klobúčiky. Takže bude klobúčik.
Ak čakáte návod, tak moc neposlúžim. Rovnaký klobúčik by som už asi nepravila a aj originál je už za siedmimi horami...
Vzor som vymýšľala za pochodu. Našťastie som nemusela moc párať - všetko sedelo od začiatku veľmi pekne - asi som mala jeden z tých šťastných dní na háčkovanie.


Klopa klobúčika vyzerá lepšie vyhrnutá. Tak pribudol kvietok, ktorý ju drží hore.



Takto vyzerá klobúčik zvnútra
Vzor použitý na klobúčiku
Johanka mi poslala fotku klobúčika so súhlasom na uverejnenie, za čo jej ďakujem. Usmieva sa, tak sa teším...

Nie je jednoduché vyrábať niečo na želanie. Najmä, ak budúceho majiteľa nepoznám. Vždy mám z toho trochu obavy. Čo keď sa nebude páčiť? Čo keď nebude sedieť? Trafím sa do štýlu? Je to zodpovednosť. Tentokrát to snáď dobre dopadlo. Najmä, keď si ďalšie klobúčiky objednali aj kamoškine dcéry.

Tak nech sa páči. 
Krásny víkend.

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára