Obľúbené príspevky

08 apríla 2014

Moje pokusy s vlnou na plstenie alebo podarené nepodarky

Raz ma v mojom obľúbenom obchodíku s vlnami zaujali časopisy o plstení. No, skôr o splsťovaní uháčkovaných resp. upletených vecí. Čo vám poviem? No krása. Teda, pokiaľ fičíte na vlne. Tak som si hneď jeden kúpila. Časopis. A k nemu samozrejme dve klbká vlny Wash and Filtz. Na skúšku.

Ako prvý som vyrobila pokusný štvorec. Taký obyčajný štvorec, čo sa z neho dečky robia. Akurát obrovským háčikom, aby to bolo riadne voľné. Škoda, že som ho neodfotila. Bol fakt divný. Veľký a voľný.
Po vypratí v pračke (lebo tak sa splsťuje) ostal akurátny štvorček, ktorý sa dá využiť ako podpohárovník alebo podložka na čokoľvek:




Farby sa pri plstení krásne prelínajú
Potom som sa pokúsila o vyšší level. Čiapku. Odhadla som veľkosť podľa toho, ako sa mi vypral predchádzajúci štvorec. Takáto hrôza obrovská to bola:


To vo vnútri sa škerí dcéra. Prišlo jej to zábavné, že aká čiapka...
Šikovná gazdinka vyprala. Ale až príliš. Doteraz neviem, či som to prehnala s teplotou alebo bol príliš dlhý program. V každom prípade, výsledkom bola "čiapka", ktorú neoblečie ani novorodeňa. Tak som ju rýchlo vytvarovala - pretvarovala na košík.














Tretí level boli papučky. Teda jedna papuča skúšobná. Ani tento pokus nedopadol podľa predstáv. Vlna sa zrazila na dĺžku viac, než som predpokladala a vzniklo z toho také čudo-judo nepoužiteľné. Resp. nepoužiteľné ako papuča.


No perfektne sa do neho vojdú všetky moje háčiky. A je im tam pekne teplúčko.


A čo som vlastne chcela povedať týmto príspevkom? No, že nebojte sa skúšať nové veci, ignorujte možný neúspech. Minimálne získate novú skúsenosť a tá vás posunie niekam ďalej. V lepšom prípade získate niečo nové, s čím ste vôbec neuvažovali a čo vás určite poteší. 

Tešte sa z nových skúseností a toho, čo vám prinášajú.

Krásny upršaný...




Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára