Obľúbené príspevky

24 apríla 2014

Háčkovaná jarná čiapka so šiltom pre dievčatko

Dcéra má jarných a letných čiapočiek celú hromadu. Veď jej mama háčkuje o dušu spasenú. Túto však chcela vyskúšať, lebo je iná. So šiltom. A šilt deťom veľmi pristane.

Na skúšku postačí aj lacná, ale kvalitná bavlnená priadza Safari od Ariadne. Dodáva sa len v prírodnom odtieni. Mimochodom, Safari odporúčam - je kvalitná, na dotyk veľmi príjemná a mäkšia než iné bavlnené priadze. Nevýhodou je, že trošku viac žmolkuje a nie je tak lesklá a hladká ako mercerizované bavlny. No a ešte tá (ne)farba - ale to môže byť aj výhoda, ak chcete experimentovať s ručným farbením alebo hľadáte práve niečo prírodné.
Je ideálna na hračky (prírodný odtieň v tomto prípade rovná sa prirodzený odtieň), letné tuničky, topy, čiapky...

Doplnila som ju jemne ružovou. Čiapka nemá byť moc veselá, ale zas ani úplne jednofarebná.

Trošku som sa inšpirovala návodom šikovej maminky Martiny S., ktorý nájdete na http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=4091. Chcela som však rovný šev a rovné rady reliéfnych stĺpikov (RS) a musela som inak prepočítavať počty stĺpikov medzi RS, lebo Safari je tenšia a mäkšia než Camilla v návode.
Aplikáciu - srdiečko som robila bez návodu, ako "vydalo".

A tu je výsledok:








Tak nech sa páči. A krásny deň vám.


P.S. Myslím, že týmto príspevkom začína séria háčkovaných jarno-letných čiapok a klobúčikov. Snáď vás inšpirujem alebo aspoň poteším.

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára